Екак - Как? Какво? Къде? Защо?

Намери или сподели решението на проблема си!
Дата и час: 16 Юни 2021, 17:38:09

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 91 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2016, 14:13:11 
Offline
Активен

Регистриран на: 10 Окт 2015, 12:05:02
Мнения: 1544
Попаднах на интересно приспособление за огъване на малки листови детайли.
Прикачени файлове:
bender.PNG
bender.PNG [ 1.31 MiB | Прегледано 5132 пъти ]

_________________
Да виждаш несправедливостта и да мълчиш, значи да участваш в нея.
Русо


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 09:29:08 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2014, 21:09:37
Мнения: 2134
Местоположение: Пловдив
Много добра идея. :браво: За вилата мисля да правя доста ъглови планки от прави планки 2мм, но ще доразвия идеята и вместо менгеме да използвам хидравличен крик като преса ( като фабричните преси за избиване на лагери) Само трябва да ми изработят двата профила и да ги закаля някъде по Пловдив. :вино:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 10:32:56 
Online
Активен
Аватар

Регистриран на: 08 Окт 2015, 15:56:21
Мнения: 2755
Местоположение: София и повече на село
Никове в други форуми: crez
Иван Диманов написа:
Само трябва да ми изработят двата профила и да ги закаля някъде по Пловдив. :вино:

Ми..няма ли да ти излезе по-евтино да ти ги огънат на голям абкант(зависи от дължината може по 20 бр. наведнъж да огъва)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 15:12:39 
Offline
Активен

Регистриран на: 10 Окт 2015, 12:05:02
Мнения: 1544
Иван Диманов написа:
За вилата мисля да правя доста ъглови планки от прави планки 2мм, :

Баш от там тръгнах, та попаднах на това. Ще правя една барака, та ми се зловидяха парите за планки.

_________________
Да виждаш несправедливостта и да мълчиш, значи да участваш в нея.
Русо


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 17:28:37 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 22 Яну 2014, 22:17:23
Мнения: 4148
Местоположение: Троян
Никове в други форуми: bulhomes
А не можете ли да нарежете винкел, ми ще гънете ламарини? Иначе не е лошо да си имаш такъв устрел.

_________________
https://www.livadeto.com
https://www.kombiniranimasi.com
https://www.ukazatelite.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 18:40:38 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2014, 21:09:37
Мнения: 2134
Местоположение: Пловдив
Крез става с абкант(имам малък, но няма да издържи 2мм), но не са пробити, а не знам и какъв размер ще ми притрябват. И като започна навеса,за където ми трябват първо ще пробивам и после ще огъвам на каквато ми трябва форма.
Това е замисъла засега. А пресата ще е универсална, за да я ползвам и за набиване- избиване на лагери крика е 20 тонен.
От винкел ще са къси, за греди 12х12см ще се използват.
Планките са от пункт за скрап, намерих един кашон поцинковани само с два големи отвора в двата края, с размер 15х25см


Прикачени файлове:
planka.jpg
planka.jpg [ 17.69 KiB | Прегледано 5052 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2016, 10:37:53 
Online
Активен
Аватар

Регистриран на: 01 Авг 2014, 13:29:09
Мнения: 883
Местоположение: Чехия и около нея
Никове в други форуми: gogo7777
С хидравличния крик мисля, че ще е по-неудобно, от колкото с винта. Аз бих предпочел винтов или лостов механизъм.....по-лесно и бързо ще се работи...все пак ламарината не е дебела

_________________
И… и бърбори нещо по унгарски – хегеш-мегеш, нам к’во, туй-онуй. Аз разбирам `сичко, ама се пра`я на улав, уж де.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2016, 17:49:13 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2014, 21:09:37
Мнения: 2134
Местоположение: Пловдив
Няма да свивам чак толкова броя(може и по две една върху друга да свия) за да ме интересува бързината. Важното е да стане без много усилия за ръката, че дясната ми е с проблем напоследък. :вино:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2016, 21:04:10 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2014, 21:09:37
Мнения: 2134
Местоположение: Пловдив
Днес споделих с единия ми вуйчо(майстор фрезист-матричар ) за идеята и без да го моля ми обеща да изработи приспособлението.
Живот и здраве ще го наснимам като е готово. Ще връщам услугата няма начин. :вино:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2016, 18:40:49 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2014, 21:09:37
Мнения: 2134
Местоположение: Пловдив
Видях до къде е стигнал с приспособлението, след като го разходих до битака. Остават няколко отвора с резби за да се захваща за пресата. Горния материал е с твърдост 40 единици, долния 32 и няма въобще да се налага закаляване.
:drinks:


Прикачени файлове:
IMG_20160327_104750.jpg
IMG_20160327_104750.jpg [ 1.54 MiB | Прегледано 3663 пъти ]
IMG_20160327_104805.jpg
IMG_20160327_104805.jpg [ 1.07 MiB | Прегледано 3663 пъти ]
IMG_20160327_104813.jpg
IMG_20160327_104813.jpg [ 1.09 MiB | Прегледано 3663 пъти ]
IMG_20160327_104828.jpg
IMG_20160327_104828.jpg [ 1.06 MiB | Прегледано 3663 пъти ]
IMG_20160327_105436.jpg
IMG_20160327_105436.jpg [ 1.59 MiB | Прегледано 3663 пъти ]
IMG_20160327_104837.jpg
IMG_20160327_104837.jpg [ 1005.81 KiB | Прегледано 3663 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 91 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com