viks написа:
pipilica написа:
...Та проблема е следния, ако не е пален повече от 5-6 дена трудно пали на смукач, много трябва да върти и хеле запали, ако в рамките на 1-3 дена го пробвам пали от раз.
Не видях как спираш и пускаш бензина,а при този тип карбуратори това е от съществено значение.Като загасиш машината спирай с клапан горивото,а когато трябва да се пали е добре горивото да се пусне с предварение преди старта.
Ако стои с пуснато гориво,иглата бавно пропуска и вдига нивото,което води до задавяне,а при по-дълъг престой не е рядкост да се намери горивото наполовина изтекло навън,наполовина през клапана и полека-лека през сегментите и в картера....Ако стои със спряно гориво и карба е празен,наливането пък е сравнително бавно,защото отдушника на поплавъковата камера са само горивните жигльори.Успех!
Подаване на основното гориво с помпа също не е вариант,иглата не държи на налягане,а и при китайците тя бързо се износва.
Добре де казваш ще пропуска, ма той си е с пуснат бензин и половин резервоар сигурно вече една година пък няма изтекло от карбуратора и маслото си е на норма. Бензиновата помпа няма да пълни карбуратора а ще впръсква много малко бензин в смукателния маркуч, тва от няколко опита със спринцовка.
Ся го чакам няколко дена да пробвам дали ще запали само с бензин в смукателния маркуч и без смукач, ако запали няма да се занимавам със смукач, пръскам бензин и паля.
Като споменах масло та се сетих да питам, трябва ли да му сменявам маслото, първия път го оставих да работи към 1-2 часа не помня вече и го смених, от тогава сигурно 4-5 години са минали а да е работил няма и 20 часа.