Екак - Как? Какво? Къде? Защо?

Намери или сподели решението на проблема си!
Дата и час: 13 Апр 2021, 15:49:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 557 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2021, 21:58:59 
Offline
Активен

Регистриран на: 14 Май 2016, 10:30:47
Мнения: 3281
Не става. Някава силуминова сплав е и се разяжда от влагата и маслото. Не знам каква химическа реакция става но се разпада. Пробвано.
Мисля че фирмата дето поръчвах беше в Русе и режеха. Рулона е към 40 санта широчина и колкото си поръчаш по дължина. Теглят го и продават на килограм. Нямам време да ровя мисля че ще го намериш.
п.п. Стоманата не издържа защото прегрява там ако плочата се е изметнала. Може да ти се наложи и да прешлайфаш.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2021, 22:02:56 
Offline
Активен

Регистриран на: 15 Юли 2014, 20:34:00
Мнения: 3979
На колегата са му подарили само глава,няма клапан след нея.
По принцип това е малко недоклатен китайски опит за пунтиране на италианскаjd глава B3800.Оригиналната италианска компресорна глава B3800 е с цилиндрова глава и клапанна плоча от по-малката серия B2800 и точно при нея клапаните и гарнитурите са изпържени на макс.Ако са копирали буквално,материалите трябва да са сериозни.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2021, 22:07:42 
Offline
Активен
Аватар

Регистриран на: 19 Юни 2014, 12:00:14
Мнения: 1297
Местоположение: село
На времето карах Трабант. Това си беше почти БМП (Бойна машина на пехотата). Не, че много съм ходил пеша, но се е случвало. Там си имаше дори оригинални гарнитури от алуминий. Рязал съм си от плаки и не е имало грижи. Дори слагах по няколко защото идваха тънки и като олуфтее вала почваха да чукат буталата и вадеха шпилките на главите. Не съм имал случаи на продухване когато са нови. При повторна употреба се е случвало защото някъде са били по-смачкани и...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2021, 23:17:32 
Offline
Активен

Регистриран на: 25 Дек 2017, 23:49:14
Мнения: 230
viks вероятно ще излезе прав, че е китайска. Сравнявам с b2800b която купих наскоро. Тази е по ръбата, с по-масивни и по-нагъсто разположени перки на шайбата. Много вероятно и да грее повече. Кутията на въздушния филтър беше деформирана на мястото където контактува с капака. Според мен е отваряна преди, защото клингеритовата гарнитура над цилиндрите си личи, че е правена. Тази издуханата метална гарнитура е 0,15мм дебела. Имам 0,3 за заготовки за някакви консервни опаковки, и евентуално пресшпан колкото за пробата да видя дали само гарнитурата е кусура. Клапаните са здрави. Със сигурност няма да набивам пари за скъп ремонт, по скоро искам да знам до каква степен подлежи на рециклиране.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2021, 00:24:36 
Offline
Активен

Регистриран на: 15 Юли 2014, 20:34:00
Мнения: 3979
Оригиналната гарнитура на Траби е от много мек алуминий(гарнитурата не е тънка,но материала е толкова мек,че се гъне като хартия) и трябва да е с абсолютно точна дебелина и твърдост.Ако главите са ок и не са притривани,отдолу главата е на две стъпала.Има изпъкнало стъпало Ф-и с външен и вътрешен диаметър като на ризата и това ф-и трябва да легне върху чугунената риза,а периферията отстрани е по-ниска и в нея има нарязани концентрични канали с остри върхове на навивките(като върхове на триъгълна резба).Идеята е върховете на тези нарези да се забият и потънат в гарнитурата и освен това гарнитурата да е толкова мека,че да се примачка и да позволи челото на главата да легне върху челото на чугунената риза на цилиндъра и то само при 6,5-7кг стягане по каталог.Допълнително притягане не е необходимо,защото главата ляга на "твърдо".Ако са изпълнени тези условия на монтаж така изкарват по 80-100 000 до основен ремонт без смяна и проблеми с гарнитури.
Но пипани ли са веднъж по главите(притриване) и екшъна започва.....
И Мамаму-извинявай,не те апострофирам,но точно тези материи са ми малко страст.Двутактовата машина никога не удря главата,защото "обира" луфтовете на биелната група само еднопосочно-лагеруванията винаги са натоварени само в една посока,защото буталото или е в такт компресия,или в такт изгаряне.Заради това при разглеждане теорията и изчисленията на на коляновите валове,двутактовата машина я споменават като "двигател без ударни натоварвания на биелните лагери",за разлика от четиритактовия.По време на работа при двутактовия повечето луфт в лагерите на практика води до декомпресия.С увеличаване на луфта в биелните лагери ГМТ на буталото остава на все по-големи разстояния от главата,докато долната "глава" на биелата при разбит биелен лагер започва да дъни по картера като "стой та гледай".


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2021, 00:53:12 
Offline
Активен

Регистриран на: 15 Юли 2014, 20:34:00
Мнения: 3979
Keyser Söze написа:
viks вероятно ще излезе прав, че е китайска....

Индианчето някъде по-назад в темата показа сайт в който предлагат тази глава.Същата глава можеш да я видиш и на руския пазар-цели компресори 100л с такива глави се предлагат на пазара за по 5-600лв,с пазарлък ги взимат по 500. За кратковременна работа става,има и приличен дебит,но напънат ли я да позагрява повече и започват да реват от нея...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Компресор
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2021, 01:41:09 
Offline
Активен

Регистриран на: 15 Юли 2014, 20:34:00
Мнения: 3979
Не виждам добре по снимките и не съм ремонтирал такава клапанна плоча,но според мен дебелината на тази "гарнитура" има отношение към притискането/свободата/хода на клапанните пластини в леглата им.Струва ми се,че това всъщност е дистанционна подложка между плочите,а изгорялата ивица е разделителя между обемите на всмукателен и нагнетателен клапан.Материала на тази подложка не трябва да поддава,трябва да е твърда,желязна.Аз мисля,че рябва повърхностите да се почистят и полират и да се сложи същата дебелина и същия материал.Всички гарнитури и плочи се стягат заедно и качеството на уплътнителните гарнитури също е важно.Много е вероятно причината за изгарянето да е дебелата долна гарнитура,която с работата поддава доста и общия натег намалява,а това означава и по-малък натег между клапанните плочи и тази подложка и в резултат на това е продухана тази разделителна ивица на подложката.
ПП На снимката ясно се вижда опушване по гарнитурата около дефектиралия цилиндър,т.е. главата със сигурност не е била правилно стегната или постепенно се е саморазхлабила заради неправилен материал на долната гарнитура,а повредата е в следствие на това...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 557 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 52, 53, 54, 55, 56

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com