resistbody написа:
lov написа:
Два три пръста на дъното са достатъчни. Те колелетата си качват и го разнасят това не е скоростна кутия на автомобил. Не мога да ти кажа колко е по документи но не е много така че си прецени на око но не и да прелива през лагера. Доста по на долу.
Имам сервизните книжки на подем, ще проверя какво казват, то и без това на другия е на часове вече... иначе подемкран са махнали каталозите с резервни части..
То по тоя има още работа, табло и да му свържа крайния изключвател... поне с железата се свърши..
Иначе капака на спирачката е с нов дизайн (различава се и от телфер от 2012 ,който е същия като тоя от 2002) не е гонена извитата форма, а е по-масивен капака вече...
Пак на дневен ред... тоя дето ми е на снаражение е за смяна на въжето и трябва да качвам тоя "резервния"
Но намирам някаква голяма грешка в техническата документация, дават да се слага грес в редуктора, а на друго място се споменава масло за редуктори(май на някой вал беше)
И грешката се мултиплицира в множество маарки и модели достъпни онлайн(както и моята книга от нови от Габрово), явно никой не ги е чел и не мисли от години...
Снимката която качвам е за поз.4 а на въпросния телфер, а редуктора е поз.8... там дават грес...
Прикачени файлове:
телфер.jpg [ 235.3 KiB | Прегледано 100 пъти ]